6 Nisan 2012 Cuma

Sosyal Medya Uzmanı Peter Langela ile Antalya Üzerine Çok Özel Röportaj

Antalya City Blog'un sizler için büyük bir sürpriz var. Özel konuğumuz Hollanda'dan Peter Langela. Peter Langela Antalya'yı çok seviyor. Ona Antalya ve Blogumuz hakkında birkaç soru sorduk...

Bize Kendiniz Hakkında Biraz Bilgi Verebilir Misiniz?

Adım Peter Langela, 50 yaşında, evli, 6 çocuk babası, Hollanda'nın Losser kentinde ve parttime olarak Antalya'da yaşamaktayım. 2000 yılında Hollanda'da profesyonel web siteleri geliştirme, web uygulamaları, mobil uygulamalar ve sosyal medya profesyonel kullanım için bir şirket olan Starsale BV'yi kurdum.

Benim hedefim mobil uygulamaları ve sosyal medya üzerinde odaklıdır. Her ay girişimciler, iş dernekleri ve yöneticileri için atölye çalışmaları ve sunumlar yaparım.

Hollanda'da yerel TV kanalı TV Enschede'de iş talkshow'u 'Twente Onderneemt' programını yapmaktayım. 

Sizin İçin Antalya Ne Anlam İfade Etmektedir?


2003 yılında eşim ile özel bir tatil için ilk kez Antalya'yı ziyaret ettiğimde ve bu güzel ve dinamik kentten çok etkilendim. 2006 yılında şirketim için yazılım geliştirme kaynağı olarak ikinci bir pazar bulmak için Hindistan, Çin, Romanya ve Türkiye dahil birçok ülkede araştırma yaptık. Seçimimiz hızla büyüyen ekonomisi, iyi eğitim sistemi ve genç yazılım geliştiricilerine sahip olan Türkiye oldu.

Türkiye'de biz aralarında İstanbul, Ankara, İzmir ve Antalya olan birkaç Teknokent ile temasa geçtik. Antalya Teknokent bize hemen cevap verdi. Mayıs 2006'da burada işimiz başladı ve o zamandan beri Antalya benim ikinci evim oldu.

Enschede bölgesindeki Twente'den Antalya'ya 6 havaalanından günde 10'dan fazla direk uçuş var. Durum böyle olanca Antalya ofisimiz birçok kişinin hayal edebileceğinden bize çok daha yakın.

Antalya'da En Sevdiğiniz Etkinlik Nedir?


Ben Antalya'ya her ay gelmeye çalışıyorum. Başlangıçta kendimi bir turist gibi hissediyordum. Ama Hollanda'da Türkçe derslerine katılıyorum ve artık sokakta konuşulanları biraz anlayabiliyorum. Antalya'da benim en sevdiğim etkinlik şehrin sokaklarında kaybolmak ve her defasında yeni inanılmaz yerler keşfetmek.

Antalya'da Hiç Unutamadığınız Bir Anınız Var Mı?


Geçtiğimiz 6 yılda, Antalya birçok unutulmaz anlarım var.

Antalya City Blog Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?


Antalya City Blog çok iyi bir girişim ve Antalya ile ilgilenen herkes için en iyi kaynaktır. Sık sık sosyal medya aracılığıyla ve e-mail ile makaleleri kendi networkuma iletiyorum. Antalya City Blog'u her zaman takip etmeye devam edeceğim!

Peter Langela'nın Objektifinden Antalya Fotoğrafları:







Bu Özel Röportaj İçin Peter Langela'ya Çok Teşekkür Ederiz! (Dank U)


0 yorum:

Yorum Gönder